» » آمادگی استودیو «مبین» در خدمات‌رسانی

به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛ استودیو مبین وابسته به جهاددانشگاهی به‌ همراه تیم متخصص، از ایده تا تولید در زمینه‌های ذیل آماده ارائه خدمات استودیویی با استانداردهای روز است:
خدمات فیلم‌سازی، تصویربرداری، تدوین و تولید محتوا در زمینه تولید و ضبط نشست‌های تخصصی، گفتگومحور و برنامه‌های آموزشی، امکان پخش زنده فضای مجازی، ساخت تیزر تبلیغاتی، تولید محتوای شبکه مجازی، ضبط ویدئوهای تبلیغاتی، همکاری با موسسات آموزشی، صداگذاری و انتخاب موسیقی و افکت متناسب، ساخت موشن گرافیک، اعزام تیم صدا و تصویر، گویندگی و نریشن، ضبط صدا برای سانترال و تلفن گویا، ادیت صوت و صدا، استعدادیابی و جذب گوینده، دوبلور و مجری، تولید پادکست و دکلمه، تولید کتاب صوتی، تولید در  جهت تولید محتوای تصویری، ساخت فیلم آموزشی، ایده‌پردازی در زمینه‌های مختلف تبلیغاتی و ...
در این راستا، برنامه‌های آموزشی از 10 درصد تخفیف برخوردار خواهند بود. همچنین در صورت انعقاد قرارداد یا هر گونه تفاهم‌نامه برای تولیدات استودیویی (به صورت سالیانه) شامل تخفیف است.
در همین زمینه، برای‌ شرکت‌های دانش‌بنیان تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. همچنین تولیداتی که در مجموعه استودیو مبین تدوین شوند شامل تخفیف می‌شوند.

2/01/21